2012. március 15., csütörtök

Nyereményjátéééék!:D -Lezárva!

A blogom első nyeremény játéka, egy NARAY TAMAS bemutatóra szól!:D Én Naray Facebook oldalán nyertem a jegyet! Az első 20 ismétlem HÚSZ ember között voltam!:)) Mivel Ausztriából nem megyek hétköznap Pestre, úgy döntöttem kisorsolom köztetek!:D
Fontos, hogy csak olyanok játszanak akik ráérnek, vagy tényleg elmennek a bemuatatóra, mert nem szeretném azt hogy valaki megnyeri és nem megyel...
○A blog jobboldalán szavazzatok!!!

Bemutatóról:
Helyszín: 1065. Budapest, Hajós u. 17.
Időpont: 2012. március 22-én csütörtökön 19órakor,
2012. március 23-án pénteken 19órakor.
(Csak a Meghívóval érkező embereket engedik be!)
2 Főre szól a jegy!

Hogyan 'nevezhetsz be a játékba?!
Légy rendszeres olvasója a blognak.(Ne rejtve!)
Likold a Facebook oldalát.
Csak ennyi kell ahhoz, hogy benevezz.:)

Hogy szerezhetsz +esélyeket?!
Ha a játék előtt, már rendszeres olvasólya voltál a blognak! 
(Lementettem azokat a neveket, akik a verseny előtt már rendszeres olvasók voltak.)
Ha a játék előtt, már likoltad a blogot Facebookon
(Azt is lementettem!)

Mivel a bemutató 22-én 23-án van, a verseny vége 
HOLNAP ESTE 8ÓRA!!!
Mivel nemtudom, hogy a borítékot is vinni kell amire nevem, címem van írva, azt is elküldöm a nyertesnek!:))


Mindenkinek sok sikert!:*
xoxo Anita

4 megjegyzés:

Velvet FizZ Blog írta...

Szeretnék jelentkezni, nagyon kíváncsi lennék egy ilyen bemutatóra. :)

Fleur írta...

Én is akarok:D

Zsanett írta...

úú de örülnééék. bár már későn kommentelek de én már régebb óta olvaslak :) remélem úgy is ér :D

Anita írta...

@Zsanett!!!!!!!!!!! nyertééééél!
írj a life.style.a@citromail.hu-ra!!