2012. május 3., csütörtök

Légy kreatív-Cut off

Régebb óta tervezgettem már, hogy csinálok az egyik nadrágomból, egy szegecses sortot és ma végre megcsináltam. Képekkel illusztrálva megmutatom nektek. :) 
Remélem tetszeni fog.

Szükséges:
olló
rövidnadrág 
szegecsek

Így csináltam:
Először sortot kellett csinálnom az egyik kinőtt(hosszábban) nadrágomból. Levágtam a sok fölösleges részt. és utána olyanra vágtam amilyenre akartam.


Itt igazítottam hogy milyen legyen a pontos szabás.:)

 Ilyen lett a sort.


Szegecselés:



Először, kipróbáltam milyen és hogy lesz,

utána beleböködtem őket és vissza halytottam kis 'füleket'. 
Jól nyomjátok rá, hogy biztosan ne essenek ki!

És a végeredmyén:


Szerintem egész jóra sikerült. :) Ti csináltatok már?
xoxo Anita

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Tök szuperül feldobtad a szegecsekkel, bár én kezdenék azzal a kilógó zsebekkel valamit.. Én is nemrég kísérleteztem diy farmer shorttal, nekem is teljesen kilógnak, mondjuk én szív nélkül kivágtam őket :D

Anita írta...

En direk ugy csinaltam, mert az tetszik:D meg utalom ha nincsen elso zsbem...