2012. augusztus 8., szerda

Fotózás- Sziluett képek

Tudom sokakat nem érdekel a személyes bejegyzés, de én mégis megmutatnám nektek ezeket a rólam készült képeket. A fényképész növendék barátnőm, mindig kihasználja az alkalmat ha Magyarországon vagyok, hogy kiélje vágyait a legkedvesebb hobbyján és gyakoroljon. Én persze szívesen állok neki modellt. :) Ezeken a képeken úgy mond nem én vagyok a lényeg, mivel sziluett képek így nem igazán látszódik az arcom. De inkább meg mutatom a képeket, mert én ehhez nem értek.. Mihelyst meglátjátok a képeket, tudni fogjátok mit próbáltam elmagyarázni. :D

 

Hogy tetszenek?
Puszi Anita

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jók lettek :)

Unknown írta...

Nagyon hangulatos és csodaszép képek :) Egészen művészi! A ruhád pedig telitalálat :)

Anita írta...

Köszönöm lányok :))

JinglingApricot írta...

Szép képek, szeretem az ilyen stílusúakat! :)

Anita írta...

Ennek örülök :) köszi :))

Unknown írta...

szép képek ,nagyon tetszenek :)