2012. január 16., hétfő

Haul!:)

Nagyon tetszik az usánka sapka csak nem gondoltam volna hogy jól áll,
meg annyira nem is érdekelt, de pénteken a H&M-ben volt egy darab, akciósan az utolsó
Akkor felpróbáltam és tudtam hogy ezt meg kell vennem.
9,95€ 3€


Olyan rég óta akartam egy mellényt ami jól néz ki és az ára is reális! 
Már el is felejtettem hogy a New Yorker-ben van egy jó ami tetszik.
 Most leértékelték és egyértelmű volt hogy megveszem. :)
24,95€ 4,95€



Nem találok olyan cuccukat amik annyira tetszenének hogy azonnal megvegyem.
Se az akciós, se az új kollekcióknál...
Ezt az egyet vettem.
9,95€ 4,95€



A Dm-be már tudatosan mentem be! Csak egy alapozót akartam venni.:)
Tudtam hogy hányas kell de alig találtam meg! 
Volt kirakva testernek olyan amilyen kell de elvihető ként már nem volt...
Amit vettem abból is, ez volt az utolsó.
4,95€
Egy hamarosan érkező bejegyzés, ennek a terméknek teszteléséről fog szólni!:)
Megnézhetitek ITT








Nincsenek megjegyzések: